Masaya servis yapan işletmeler için kullanımı kolay, doğru ve hızlı sipariş almayı sağlayan bir sistemdir. Satış ve müşteri raporları ile pazarlamaya yön veren bu alandaki en ideal çözümdür.

Masaya_Servis_2_  MasayaServis_3

  • Gelişmiş görsel ara yüz.
  • Dokunmatik ekran, Android/Windows el terminalleri ve Android Tablet ile kullanım.
  • Garsonların aldıkları siparişleri, görsel olarak masa seçebilir ve dokunmatik ekrandan kolayca girebilirler. Ayrıca bu siparişleri çeşitli mutfak yazıcılarına (sıcak yemek, içecekler ve tatlılar vs.) gönderebilir, böylece nokta atışı bir sipariş dağıtımı sağlayabilirler.
  • Android el terminali kullanımı çok katlı, geniş alanlı işletmelerde büyük kolaylık ve hız sağlar. Geniş alandaki personel ve siparişi kolayca yönetebilirsiniz.
  • frexpress1 frexpress2 frexpress4 frexpress5 frexpress6 frexpress3
  • Sınırsız sayıda salon ve masa tanımlanabilir.
  • Ürün grupları içindeki ürünleri sıralamak (en çok satan veya alfabetik) ve renk vermek mümkündür.
  • Restaurant dizaynı işletmenin tam şekli olduğu için garsonların masa seçimi bu görsel ekrandan olur, masa numarası, çek numarası gibi kavramları ezberlemek ve bulmak zorunda kalmazlar. Hatalı masa seçimi, yanlış siparişler söz konusu olmaz.
  • Masa açılışında garson şifresi girmesi veya uzaktan kartını göstermesi zorunludur.
  • Masa açılışında kişi sayısı girmek parametriktir. İstenirse kişi sayısı girilmeden masa açılışı yapılamaz.
  • İstenirse kişi adına masa açılabilir ve ekranda kişinin adı gözükür.
  • Masaya işlem seçenekleri ve yetkileri mevcuttur. Örneğin; masayı sadece açan kapatabilir. Sadece yetkili ürün devri yapabilir veya masayı başka bir adisyon ile birleştirebilir.
  • Balık tarzında, kilo ile ürün satılan işletmeler için ürün miktarını girme, günlük fiyat belirleme, pazarlık sonucu fiyat girme imkânı sağlar.
  • Her türlü işlemin kimin tarafından yapılacağı yetkilendirilebilir ve işlemler raporlanır. Garsonlar şifre girmeden ve kolayca kendilerine verilen uzaktan gösterme ile çalışan proximity kart okuyucu ile, veya kartla yetkileri dahilinde işlem yapabilirler. Aynı işlem, el terminali kullanan garsonlar tarafından masa başında anında yapılabilir.
  • Mutfaklara (üretim noktalarına) gönderilen siparişler istenen bölümlerden çıkar. Servis hızını artırır. Mutfak trafiğini düzenler.
  • Mutfaklara iletilen siparişlerde garson ismi, saat, tarih, adisyon no, ürün ismi, adet ve varsa özel istek (az şekerli, acı soslu, vb.) yazılı olarak çıkar.
  • Siparişler numaralandırılır. Böylece ilk sipariş ilk önce teslim edilir. “Biz daha evvel sipariş vermiştik” şikayetleri ortadan kalkar.
  • Siparişler noktalardaki ekranlardan görüntülenir. Şefin onaylaması ve servise sunması arasındaki zaman ölçülebilir.
  • 3 Değişik fiyattan satış yapılabilir (yetki dahilinde). Bu özellik AVM işletmelerinde oldukça faydalıdır. AVM’de çalışan personele ayrı bir ürün açmadan daha düşük fiyattan satış yapmayı sağlar.
  • Marş, beklet gibi uygulamalar vardır.
  • Müşterilerin ilave siparişleri de aynı şekilde mutfaklara iletilir.
  • İçkili yerler için her siparişte yasal adisyon yazdırılır ve hesap kapama aşamasında yasal fatura olarak basım yapılır. Daha önceden girilen fatura bilgilerini sayesinde fatura kesme işlemi birkaç saniyede gerçekleşir.
  • Üyelik sistemi ile çalışan dernek, klüp, lokal vb. yerler için üye takip sistemi içerir. Cari hesaba borç atılır, bu işlem için özel olarak dizay edilen ve imza yeri bulunan hesap basılır.
  • Dernek, lokal ve oyun salonları için saat üzerinden verilen hizmetleri (tavla, bilardo ve deste kağıt) hesap yapabilme özelliğine sahiptir.
  • Şirket politikasına veya günün önemine ait mesajlar adisyon ekranın altında kayan yazı şeklinde görülür.
  • İşletmedeki masa doluluk oranı, müşteri sayısı ve açık adisyon toplam cirosu anlık görüntülenir.
  • Belirli saatlerde belirli ürün gruplarına veya ürünlere indirim tanımlanabilir. Örneğin: Alkollü içkilerde 17:00 – 19:00 arası Happy Hour indirimi veya 12:00 – 14:00 Menülerde %20 indirim gibi.
  • Masa değiştirme seçeneği vardır. Müşteri başka bir masaya geçmek isterse, bu yer değişimi kolaylıkla yetki dahilinde yapılır.
  • Vardiyası biten garsonun açık masaları başka garsona devredilir.
  • Hesap kapama tek veya birkaç noktadan yapılabilir.
  • Hesap fişi anlaşılır ve eksiksiz olarak basılır ve müşteriye sunulur.
  • Açık masadaki bir veya daha fazla ürün, başka masaya yetki dahilinde devredilebilir.
  • Müşterilere ödedikleri hesap oranında belirtilen miktarda puan verilebilir. Bu puan bir sonraki alışverişte ödeme olarak kullanılabilir. Örneğin: Her 10TL’lik ödemeye %10 puan. Puan oranı masaya servis, paket servis ve hızlı satış için ayrı ayrı belirlenebilir. Kazanılan puan müşteriye hesap basımında bildirilir. Bu kampanyalarda müşterileri tanımak için manyetik/proximity kart verilmeli sistemde kart okuyucuları olmalıdır.
  • Hesabı basılan masalarda hesap resmi çıkar ve masa kilitlenir. Hesap kapanmadan masa kapanmaz. Eğer müşteri ilave sipariş vermek isterse yetki dahilinde kilit kaldırılır ve masa işleme açılır.
  • Hesap kapama tutarı çeşitli ödeme şekillerine göre ve hesap bölünerek (tutar belirtilerek veya ürün seçilerek) alınır.
  • Hesap kapama işlemi nakit, kredi kartı, Ticket, cari hesap, vb. gibi seçeneklerle yapılabilir. Bu seçenekler kolayca değiştirilebilir.
  • Otel programı kullanan işletmeler için ilave yazılım ile adisyon toplam ve detayını müşterinin oda hesabına ekletilebilir.
  • Kapanan adisyonlar kesinlikle tekrar açılamaz. Yetki dahilinde sadece ödeme şekli değiştirilebilir.
  • Tipler (bahşişler) izlenebilir.
  • Değişik döviz ve banknot tipleri tanımlanır ve tahsilat yapılır.
  • Hesap kapama işlemi mali onaylı olarak Vera, Ingenico veya Beko yeni ve nesil yazar kasa EFT POS’lardan yapılabilir.+
  • İşletme sahibi ve/veya belirlediği yetkili akılı telefondan detaylı satış, tahsilat, açık masa sayısından adisyon toplamına, en çok satılan ürünlere kadar birçok veriyi görüntüleyebilir.
  • Ev veya ofisten adisyon bilgisayarları izlenebilir, iş yeri kamera takibi ile karşılaştırılabilir.

 

 

FASTREST ADİSYON’LA RAPORLAR ELİNİZİN ALTINDA!

  • Saatlik, günlük, haftalık, aylık ciro,
  • Günlük, haftalık, aylık satılan ürün listesi,
  • En çok satılan ürün ve grupları,
  • Saatlik satış raporu,
  • Saatlik kapanan adisyon raporu,
  • Garson satış ve performans raporu,
  • Garson kârlılık raporu,
  • Adisyon izleme raporu (kapanan),
  • Ödeme şekli raporu (nakit, kredi kartı, Ticket vb.),
  • Adisyon kapama şekli (fiş, fatura, cari hesap vb.),
  • Çelişkili indirimler raporu (indirim yapılabilecek kişiler ve oranlar haricinde yapılan işlemler),
  • İkram ve iade raporu,
  • Tahsilat, bakiye borç ve takip raporları (üyelik sistemi ile çalışandernek, klüp, lokal vb. yerler için)
  • Tip (bahşiş) raporu