FastRest’lePaket Serviste Yeni Bir Dönem Başlıyor:

Kullanımı kolay, doğru ve hızlı sipariş almayı sağlayan, satış ve müşteri raporları ile pazarlamaya yön veren bu alandaki en ideal çözümdür.

  • Arayan kim? (Caller Id) Özelliği sayesinde telefon çaldığı anda numara belirlenir, müşteri listesindeki telefonlar ile karşılaştırılır ve müşteri bilgileri otomatik olarak ekrana getirilir.
  • Yemek Sepeti ile tam entegre programdır. Gelen siparişleri otomatik olarak sisteme aktarır. İş yükünüzü ciddi oranda azaltır, siparişi işletmeye ulaştıran faks yazıcı pos yazıcı vb. ek süreçleri ortadan kaldırır, hatalı işlemleri en aza indirger. Bu üstün modül sayesinde işletme performansı ve müşteri memnuniyetini artar.
  • Müşterilerinizin Yemek Sepeti’nden verdikleri siparişin tüm detayı sisteme kayıt edilir. Yemek sepetine onay veya teknik red olarak geri bildirim yapılır. Restorant durumu kapalı veya açık hale getirilebilir.
  • İşletmelerin web sitesi altyapılarını düzenlemek koşuluyla sistemlerine otomatik sipariş alınması da tarafımızdan sağlanır. Örneğin : http://subwaysiparis.com sitesinden gelen siparişler ilgili şubede otomatik alınması sağlanmaktadır.
  • ys_fr_eltoka
  • Telefon, üye numarası veya adı/soyadı ile erişilebilen detaylı müşteri sistemi vardır. Bir defaya mahsus üye ve telefon numarası, ad ve soyadı, cadde, sokak, apartman adı, apartman numarası, blok, semt, şehir, firma adı, firma ünvan, vergi dairesi isim, numarası, açık adresi alınır ve sisteme kaydedilir. Bu kayıt esnasında yeni müşterinin paket bölgesi (işletmenin servis yapılan alanı parçalara ayırdığı bölgelerin numaraları) ve müşteri ile ilgili özel not alanına bilgiler girilir.
  • Daha önceki siparişleri var ise ve müşterinin tarihçesi, özel not ve açıklamaları ekrana gelir.
  • Telefon ile alınan siparişleri görsel olarak kolayca girilebilen dokunmatik ekrandan çeşitli mutfak yazıcılarına (sıcak yemek, içecekler ve tatlılar vs.) gönderilir.
  • Mutfaklara iletilen siparişlerde kasiyer ismi, saat, tarih, adisyon no, ürün ismi, adet, ödeme şekli (nakit, kredi kart, Ticket vb.) ve varsa özel istekler yazılı olarak çıkar.
  • Müşterilere ödedikleri hesap oranında belirtilen miktarda puan verilebilir ve bu puan bir sonraki alışverişte ödeme olarak kullanılabilir. Örneğin: Her 10 TL’lik ödemeye %10 puan. Puan oranı masaya servis, paket servis ve hızlı satış için ayrı ayrı belirlenebilir. Kazanılan puan müşteriye hesap basımında bildirilir. Bu kampanyalarda müşterileri tanımak için manyetik/proximity kart verilmeli sistemde kart okuyucuları olmalıdır.
  • Masaya servis ve paket servis yapan işletmeler için mutfak yazıcılarındaki siparişlerde ADİSYON veya PAKET yazısı çıkar. Siparişler böylece paketlenir veya tabakta servis edilir.
  • Sipariş sırasında müşterinin tarihçesi ve en son siparişlerindeki tercihleri listelenebilir ve müşteriye önerili satış yapma olanağı sağlar.
  • Hesap kapama işlemi nakit, kredi katı, Ticket, cari hesap, vb. seçeneklerle yapılabilir. Bu seçenekler istenirse değiştirilebilir.
  • Hazırlanan ürünlerin sipariş fişinin bir nüshası motorcuya iletilir.
  • Yoğun paket servis yapan işletmeler için kurye takip programı vardır. Kurye götüreceği siparişleri dokunmatik bilgisayardan seçer, kartını göstererek teslim alır ve servise çıkar. Bu seçim esnasında siparişler bölge ve semt seçenekleri ile listelendiği için hata yapma veya karışık engellenir. Böylece hangi sipariş kim tarafından alındığı ve aşamaları takip edilir.
  • Motorcu servis dönüşünde kasiyere ödemeyi teslim eder ve sipariş kapanır.
  • Hesap kapama işlemi nakit, kredi kartı, Ticket, Sodexho, cari hesap vb. seçeneklerle yapılabilir. Bu seçenekler kolayca değiştirilebilir.
  • Değişik döviz ve banknot tipleri tanımlama ve tahsilatı yapılabilir.
  • Tipler (bahşişler) izlenebilir.
  • İşletme sahibi ve/veya belirlediği yetkili cepten detaylı satış, tahsilat, açık paket sayısı ve toplamı ile en çok satılan ürünleri takip edebilir.

 

FASTREST PAKET SERVİS’LE RAPOR ALMANIN KOLAYLIĞINI KEŞFEDİN!

  • Saatlik, günlük, haftalık, aylık ciro,
  • Günlük, haftalık, aylık satılan ürün listesi,
  • En çok satılan ürün ve grupları,
  • Saatlik satış raporu,
  • Saatlik kapanan adisyon raporu,
  • Motorcu satış ve performans raporu,
  • En çok satış yapılan bölge raporu,
  • Siparişleri izleme raporu (kapanan siparişlerden),
  • Ödeme şekli raporu (nakit, kredi kartı, Ticket vb.),
  • Sipariş kapama şekli (fiş, fatura, cari hesap vb.),
  • Çelişkili indirimler raporu (indirim yapılabilecek kişiler ve oranlar haricinde yapılan işlemler),
  • İkram ve iade raporu,
  • Tahsilat, bakiye borç ve takip raporları (eğer veresiye satış varsa),
  • En çok satış yapılan müşteri raporu,
  • Belirli bir süre sipariş vermeyen müşteri raporu.
  • Belli bir ürünü veya ürün gruplarını tercih eden müşteri raporu,
  • Tip (bahşiş) raporu